چگونه می توان وسایل آشپزخانه را برای جابه جای بسته بندی کرد

به سختی می توان باور کرد که چقدر مواد در آشپزخانه شما جمع شده است تا زمان فرا رسیدن زمان بسته بندی آشپزخانه شما متوجهاین موضوع خواهید شد. کابینت ها پر از انواع ظروف آشپزخانه ، کارد و چنگال ، قابلمه ، گلدان ، کاسه ، لیوان ، لیوان ، ظروف و حتی برخی از بسته های عجیب و غریب که مدتها پیش بوده اند و برخی از وسایل که تاریخ انقضا خود را که در کابینت های زیر سینک ذخیره شده اند گذرانده اند.
بله ،شاید مدتی زیادی است که آخرین بار آشپزخانه خود را از هر چیز غیر ضروری پاک کردید. اما حالا که می خواهید خانه را جابجا کنید ، باید این کار را انجام دهید تا بتوانید وسایل آشپزخانه خود را برای جابهجایی به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنید.

نحوه بسته بندی و جابجایی وسایل آشپزخانه

نیازی به گفتن نیست ، شما برای بسته بندی وسایل آشپزخانه خود به وسایل بسته بندی زیادی نیاز دارید. اول از همه ، شما باید از جعبه های متحرک در اندازه های مختلف و در شرایط کلی خوب برخوردار شوید . می توانید از برخی از دوستانتان که به تازگی اسباب کشی کرده اند کارتن و جعبه های بسته بندی بگیرید.
همچنین ، برای یک تجربه موفقیت آمیز در بسته بندی آشپزخانه ، به کاغذ بسته بندی زیادی احتیاج دارید (به دلیل ماندن لکه های جوهر نامطبوع روی ظروف که بعدا کار سختی برای حذف آن می شود) در صورت امکان از روزنامه پرهیز کنید.

چگونه می توان وسایل آشپزخانه را برای جابه جای بسته بندی کرد
مرتب سازی

مرتب کردن همه موارد موجود در آشپزخانه شما یک فرایند بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند که کالاهایی را که با خود به خانه جدید خود می آورید از وسایلی که دیگر نمی خواهید جدا شود. توجه به این موضوع که هرچه وسایل غیر ضروری بیشتری را با خود ببه خانه جددی ببرید پول بیشتری برای جابه جایی باید بپردازید
تمام کشوها و کابینت ها و حتی جاهای مخفی آشپزخانه را خوب ببینید . و مواظب باشید وسایل تیز را از وسایلی مانند ماهی تابه های سرخ کردنی جدا بگذارید تا آسیب نبینند و در آنها خش نیفتد.
هنگامی که وسایل آشپزخانه خود را در قسمتهای مربوط به آشپزخانه طبقه بندی کرده و در آن قرار داده اید ، زمان آن رسیده است که تصمیم بگیرید کدام یک اصلاً ارزش جابجایی ندارند (مواردی که تاکنون از آنها استفاده نکرده اید و در آینده ای محتمل به آنها احتیاج نخواهید داشت. بفروشید ، به دوستان خود هدیه دهید ، به امور خیریه اهدا کنید یا موارد غیر ضروری را که تصمیم گرفتید با خود نبرید ، دور بیندازید.)

بسته بندی

چگونه بشقاب های آشپزخانه خود را بسته بندی کنید
برای محافظت بیشتر بشقاب های آشپزخانه خود را در لایه های بسته بندی حبابی بسته بندی کنید.

وقتی با مراحل مرتب سازی آماده هستید ، برای جابه جایی واقعی آماده شوید. ابتدا پر کردن جعبه ها را با مواد غیرقابل شکستن آشپزخانه شروع کنید ، هر مورد را با یک یا دو لایه کاغذ بسته بندی بپیچید و آن را با دقت در قسمت پایین ظرف قرار دهید. سعی کنید وزن را به طور مساوی توزیع كنید و از سنگین كردن جعبه ها نیز خودداری كنید تا در حین حمل و بارگیری هیچ آسیبی نبیند.
وسایل شکننده مانند ظروف شیشه ای ، چینی و غیره را باید با دقت بیشتری پیچید و در بالای وسایلی که شکستنی نیستند و از قبل در قسمت زیر قرار دارند قرار دهید. می توانید صفحات یکبار مصرف فومی را بین صفحات معمولی که به راحتی قابل شکست هستند قرار دهید. اثبات شده است که حوله ها و جوراب ها نیز از مواد پر کننده خوبی هستند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هنگام بسته بندی آشپزخانه خود برای جابجایی از آن ها استفاده کنید.
به طور مشابه ، اشیاء تیز باید با به خوبی بسته بندی شوند یا در بسته بندی اصلی خود قرار بگیرند یا در چندین لایه از حباب پیچیده شوند تا در حین جعبه سوراخ نشود و به طور تصادفی به کسی آسیب برساند.

چگونه می توان وسایل آشپزخانه را برای جابه جای بسته بندی کرد
برچسب زدن

هنگامی که همه وسایل را از آشپزخانه خود بسته اید ، قدم بعدی برچسب زدن مناسب از جعبه های مقوایی برای شناسایی آسان در هنگام جابه جایی یا در سراسر فرآیند بارگیری و تنظیم در محل جدید شما است. علاوه بر علامت گذاری “آشپزخانه” در هر جعبه با یک قلم نشانگر سیاه یا رنگی ، ایده ای مناسب تر است و محتویات ظرف جداگانه را نیز بنویسید. شما می توانید مطمئن باشید که در داخل هر جعبه دقیقا چه چیزهایی وجود دارد دانستن اینکه دقیقاً چه چیزی در هر کارتن است در زمان شروع تنظیم آشپزخانه جدید ، وقت با ارزش شما را صرفه جویی می کند. مسئله مهم این است که بدانید وسایل مورد نیاز و اولیه در کدام کارتن هاست تا در آشپزخانه جدید به زحمت نیفتید.

با وسایل آشپزخانه سنگین چه باید کرد؟

سعی نکنید قهرمان شوید و وسایل آشپزخانه سنگین را به تنهایی جابه جا کنید.
وسایل آشپزخانه کوچک و متوسط همه بسته بندی شده و آماده رفتن هستند. تا کنون خیلی خوب است. اما در مورد وسایل آشپزخانه سنگین مانند یخچال چه باید کرد.
بهتر است در مورد وسایل سنگین با شرکت های باربری مشورت کرده و این کار را به آنها بسپارید . فقط حواستان باشد که مواد غذایی داخل یخچال را در آخرین مرحله از یخچال خارج کرده و در بسته بندی های عایق قرار دهید .همچنین در آشپزخانه جدید در اسرع وقت آنها را در یخچال قرار دهید تا مواد غذایی فاسد نشوند.

برای انجام یک جابه جایی مطمئن و آسان با باربری قم تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *