انواع روش های حمل و نقل

اثاث کشی بین شهری:

برای اثاث کشی به سایر شهر ها چه کار هایی رو انجام بدیم؟

انتقال به یک خانه جدید می تواند طاقت فرسا باشد. خوشبختانه در این مقاله قصد داریم روش ها و اصولی را برای شما معرفی کنیم تا با رعایت آن ها بهترین و راحت ترین اثاث کشی را داشته باشید. شرکت های حمل اثاثیه منزل بهترین مراکزی هستند که می توانید این کار را به آن ها بسپارید.  با مراجعه به این مراکز از خطرات و آسیب هایی که ممکن است به لوازم خانگی شما وارد شود جلوگیری به عمل می آورید.

این افراد قطعاً کمترین هزینه ممکن را در قبال اسباب کشی و حمل و نقل آن ها بر عهده می گیرند. انجام اصولی اسباب کشی و به کار بردن لوازم و کارتون های بسته بندی بسیار ضروری است. همچنین حرکت دادن وسایل سنگین منزل همچون یخچال نیازمند رعایت موارد خاصی است که باید یا توسط خود ما و یاد توسط کارگران اسباب کشی به ترتیب انجام گیرد.  اگر به دنبال این هستید تا بیشتر با اصول اثاث کشی و موارد خاص آن آشنا شوید، می توانید ادامه متن را مطالعه کنید.

برای حمل اثاث از اصفهان به تهران تماس بگیرید.

اسباب کشی اصفهان قم با کمترین هزینه

مراحل انجام اثاث کشی

برای انجام اسباب کشی در ابتدا بسته بندی لوازم خانگی بسیار مهم است. در این کار تمام لوازم خانگی را که ممکن است به آن ها خراش برسد با استفاده از روکش های نایلونی یا آلومینیومی بسته بندی می کنند. البته بسته بندی با کارتون به دلیل سبک و فراگیر بودن آن رایج ‌تر است. در هنگام بسته بندی و کارتن بندی سعی کنید، روی هر وسیله عددی بنویسید.  بعد کد هایی که روی هر وسیله کارتون بندی شده نوشته ‌اید، داخل لیست قرار دهید تا وسایل منزل گم نشوند تا در هنگام پیاده کردن از کامیون بهتر بتوانید آن ها را مدیریت کنید. در مرحله بعد لوازم سبک را به منزل انتقال می ‌دهند. برای این کار از کامیون یا وانت بار استفاده می کنند.

مرحله بعد یعنی حرکت دادن وسایل سنگین منزل نیاز به رعایت موارد خاصی دارد و بهتر است برای این کار از کارگران متخصص استفاده کنید.  در این مرحله هم یخچال و دیگر لوازم سنگین منزل را به صورت اصولی جابجایی می ‌کنیم. بهتر است برای این کار از آسانسور استفاده کنیم ولی در صورت نیاز برای پایین آوردن از پله ها چند نفره اقدام کنید.  در این مرحله نوبت به ارسال لوازم سنگین به منزل جدید می شود. در مرحله بعد لوازم با توجه به لیست و سلیقه شخصی جا گذاری خواهند شد. بدین صورت اثاث کشی منزل به پایان رسید.

هزینه اسباب کشی

در برخی مواقع به دلیل رعایت نکردن اصول خاصی اسباب کشی ممکن است باعث آسیب به لوازم خانگی شویم. بخاطر جلوگیری از مشکلات اسباب کشی و آسیب های بدنی آن می ‌توانیم به مراکز و شرکت ‌های خاص حمل و نقل اثاثیه منزل مراجعه کنیم.  هزینه ای که این افراد در قبال زحمات فراوان خود از ما می گیرند، بسیار پایین است. همچنین کارگران و تکنسین ‌های کارآزموده این مراکز به خوبی با روش ها و اصول جابجایی وسایل از جمله لوازم سنگین منزل به خوبی آشنایی دارند. بنابراین امکان آسیب دیدن لوازم خانگی در حد صفر است.

جابجایی وسایل سنگین به شیوه شخصی ممکن است به کمک ۴ یا ۵ نفر نیاز داشته باشد. در صورتی که کارآموزان شرکت های اثاث کشی گاهی این کار را دو نفره و تک نفره انجام می دهند.  شما نیز می توانید با کمترین هزینه های ممکن کار اسباب کشی منزل خود را به این افراد بسپارید.    با این کار خیال تان از آسیب دیدن لوازم خانگی راحت باشد.  شما هزینه های حمل و نقل  و اسباب کشی را در این صورت کاهش خواهید. با مراجعه به این شرکت ها خود و لوازم خانگی خود را از خطرات در امان نگه دار می دارید.

حمل و نقل لوازم سنگین منزل

معمولاً شرکت هایی که اقدام به اسباب کشی منازل می کنند. حمل و نقل را نیز بر عهده می ‌گیرند در این صورت هزینه های شما کاهش پیدا می ‌کند و در زمان تان صرفه جویی می شود.  با مراجعه به این شرکت ها دیگر تمام اسباب کشی ایران به ایشان خواهید سپرد و خودتان کوچکترین زحمتی نخواهید کشید.  لوازم سنگین منزل به دلیل حساس و گران قیمت بودن نیاز به جابجایی و حمل و نقل اصولی دارند.   مراکز اسباب کشی و آشنایی کاملی که با شیوه‌ های جابجایی لوازم سنگین منزل دارند، می توانند آن ها را در آسان ترین شکل ممکن جابجا کنند.

همچنین حمل و نقل لوازم سنگین منزل نیز نیازمند رعایت موارد خاصی از جمله بسته بندی کردن آن قبل از حمل و نقل و بستن آن به کامیون می باشد.  معمولاً کامیون داران قبل از حرکت دادن خودرو لوازم سنگین را با استفاده از تسمه و یا طناب به دیواره های کامیون می بندند.  همچنین تخته ای زیر یکی از قسمت های لوازم سنگی می گذارند تا از حرکت آن جلوگیری کند.  رعایت سرعت و کم کردن آن نیز از موارد خاصی است که شرکت های اثاث کشی در حمل و نقل به آن توجه ویژه می کنند.

آموزش اسباب کشی

در این مقاله سعی کردیم مراحل اسباب را برای شما شرح دهیم تا بهتر بتوانید لوازم سبک و سنگین منازل خود را جابجا کنید، اما اگر به دنبال آموزش تصویری هستید می توانید از ویدیو های آموزشی استفاده کنید. این ویدیو ها به خوبی مراحل اسباب کشی را به صورت تصویری به شما یاد می دهند. آموزش آنلاین اسباب کشی می تواند بهترین روش ها را برای شما به صورت ویدیویی نشان دهد. هزینه دیدن این ویدیو ها رایگان است و هر کس می تواند قبل از اسباب کشی آن ها را تماشا کند.

شرکت باربری قم با حمل اثاث از قم به سایر شهرها اماده انجام کلیه خدمات اسباب کشی در قم میباشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *